donderdag 5 juni 2014

Getest: La Musette in Uithoorn

Mijn schoonouders kwamen hier al vanaf de oprichting, en mijn vriend en zijn broer komen hier ook nog graag. Inmiddels heb ik ook een aantal keer bij La Musette met mijn schoonfamilie gegeten. De bediening is zeer attent. Omdat mijn schoonfamilie tot de vaste klantenkring behoort, is het contact informeel, maar niet opdringerig. Vakantieverhalen worden uitgewisseld etc.. Het eten is er ook goed, prima prijs-kwaliteit verhouding, wisselende menu's. Maar het interieur... dat is toch echt nog steeds hetzelfde als toen ze in 1995 het huidige pand betrokken en kan echt niet meer. Voor mijn schoonfamilie kijk ik er doorheen, maar zelf zou ik er nooit naar binnen stappen omdat het er gewoon niet (naar mijn smaak) uit ziet. Kom op, gooi er een nieuwe vloer in, een lik verf op de muren en vervang de meubels en je krijgt een dikke 10!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten